• Serene Su

    Hmm?You changed it to Disqus?Well..,Whatever!First!Hahahahahaha…

    • Oh one of the 10% female readers. Welcome :).
      Youp, I’ve changed to the Disqus comment system as a test. Which one do you prefer btw? The wordpress one, the register for comment one, or the disqus one? x)
      EDIT: looks like I forgot to disable earlier comments here XD. Well played

      • teh 1

        I don’t want to register to anything for commenting. Disqus allows guest posting so all is well.

      • Levin Medina

        lol! I don’t really care that much about it. I’ll use any, just to express my gratitude and thoughts anyway ๐Ÿ™‚

      • Nanana

        Disqus is better. ๐Ÿ˜€

      • Serene Su

        Hehehe…..Nothing much..
        I prefer Disqus cause I had an account beforehand but dunno about the rest.
        By the way,can you not expose my gender so easily?

        • Isn’t Serene a female name?

          • Serene Su

            …Damn…Stop exposing my gender!
            Although it is, it may be a nickname or a random word or a username!
            And like I said,stop it…

          • okay okay, I’m sorry guy

          • Serene Su

            Dammit!I said stop!…eh?What?Guy?…Er…damn,shouldn’t have even commented.

          • okay okay, I’m sorry girl.

          • Are we playing the game of the person who’ll answer the last? XD

          • Serene Su

            Dammit!STOP!…hah.

          • Hahahaha, you’re a funny person

          • Serene Su

            …Thanks…

          • You’re welcome. I will have the last word, no matter what.

          • Serene Su

            No!I will have it!

          • Oh since it looks like this conversation will last long, let’s speak about interesting things then.
            Serene, you’re asian right? Do you speak Chinese btw? :’)

          • Serene Su

            …No comment.As for your last question,yes.

          • Ohh dat’s great. Have you read novel in raw version before? How was it?

          • Serene Su

            …I certainly do speak Chinese but I’m terrible even at speaking,much less reading.

          • oh, i see

          • Serene Su

            Mm…

  • ddadain

    I, for one, like Disqus better ;3

  • LordoftheDivineAfro

    please tell me he doesn’t get some pink unicorn/pegasus mount. He’s already too feminine as it is.

    • goku

      he NEEDS a [Golden Eyed White Dragon] hrmp.. MANLY MANLY MANLY >(pink unicorn) wimpy wimpy wimpy

      • JT

        It wont be a (pink) Horse w/ horns. Its gona be a 2 headed ……
        ……………. tbc

      • Hahaha.

        Btw, JT, no spoilers here please. What you just revealed was something so accurate about the future pet, that it cannot be considered as a guess anymore. Spoilers here http://www.spcnet.tv/forums/showthread.php/38944-Shen-Yin-Wang-Zuo-%E7%A5%9E%E5%8D%B0%E7%8E%8B%E5%9D%90-Divine-Throne-by-Tang-Jia-San-Shao-Spoiler-Thread#.VTdWRCHtlBc

        However guys, you’re free to discuss or to try to guess, it will be a pleasure to read your guesses for me :).

        • JT

          hehe got it, my bad, im actually very ahead on this story, but its better to read it in english also.

          • Haha no problem, you didn’t do it on purpose. The story is awesome, isn’t it? ๐Ÿ™‚

          • JT

            Yup, but since my chinese is not that good, i usually have my wife read and translate it for me and she’s getting frustrated haahaha, Even tho im ahead on the story, still feels good to reread it in english and understand it better. Thx 4 all ur hard work. Wish it were faster on the tranx tho xD

    • Sylwiusz

      So you don’t like unicorn nor pegasus… If it so then I’m sure that his pet will be unicorn with wings (or pegasus with horn – choose which option you like less :D).
      Btw. Totokkk thanks for your amazing work. I want moaaaaar.

      • JT

        Yup, Toootoookkk da man! but, i’ve killed enough of them unicorns and teddy bears in D3…………dmn fake cow lvl’s

  • SilverNight

    can’t wait ๐Ÿ™‚

  • Madhu89

    Can’t wait for the next chapter.

  • lordaethis

    gah been checking back every hour

    • Sorry I changed a little my mind, this chapter will be released at once, most likely either tomorrow or the day after, but its part 1 will not be seperated to its part 2. However, the next chapter will be probably separated in two parts.

      • lordaethis

        dont worry about it

  • John Fullmer

    Thank you for the previous chapters. I can’t believe I blew through all the chapters in less than 4 hrs.

  • Daniel Gardner

    lol if you hate unicorns umm you could always goto diable 3 and whack a few there hehe….

  • Sai M

    any updates on next release ?

  • Mario Mรคgi

    This story has been pretty good so far. I sincerely hope that it wont turn into another “hidden hero” story though (you know, the novels where the hero hides his identity for no apparent reason, like in “The New Gate”). The only thing that bothers me, are the really tiny chapters and the huge wait between each release, but that’s my problem.

    • Sai M

      idd m8, i hope we could see more consistent releases, i am really staring to get in this novel, then again something is better than nothing, guess i should be grateful that this is being translated and wait.

  • Christopher

    24 is out?

      • Christopher

        Nvm my online apparently has been opening the cached page ๐Ÿ™

        • Oh how do you repair the cache stuff pls? I need to explain to some readers but I don’t know myself

          • Christopher

            I’m on an iPhone I just went to the settings on chrome Then privacy and clear cache

  • yuzu

    woah! daddy dear daddy!!!
    well now we don’t have to worry about him dying! ๐Ÿ˜‰

    black hair, golden eyes, skinny, tall…. what else?
    I have hard time imagining little Chenchen..
    grown up versions of girl-ish bishie boy? hmm…. *thinking hard* I guess he’ll be cute!
    I wish he had dark black eyes or dark blue, then it would be sooooo perfect! ๐Ÿ˜›

    Thx sooo much for the chapters,Toto-sama!

    • Haha, I guess female readers should be more numerous, as they’ll discover that LHC is actually the ideal husband they can wish for :p.

      • yuzu

        no no no I already have one, ahem *in a low voice* Linley that is, you wouldn’t know him unless you read CD!
        *whisper* Delia is my other dimensional self you know ๐Ÿ˜›
        ummm well… if so he’s actually my other dimensional hubby I guess, ….but who cares anyway ๐Ÿ™‚
        I might consider little Chen Chen when he’s 20 or so… well there’s little Ning too. aaaah it’s so hard to pick one *facewall*

        PS. another issue to solve after gaining consciousness! ๐Ÿ˜›